JA, ik STEM! – column

column- Twentesport.com:

Ik stem voor FC Twente als aanjager van de breedtesport, talentontwikkeling en topsport in Euregio, voor ‘meer dan voetbal alleen’. Ik stem voor samenwerking en solidariteit, voor welzijn en duurzaamheid, voor herstel van consumentenvertrouwen i.p.v. van de botte bezuinigingsbijl. Ik stem voor begrotingsevenwicht vanuit economische groei en daarna de vorming van een conjunctuur egalisatiefonds. En ik stem voor een fiscale vrijstelling bij het verzilveren van verlofdagen ten bate van amateurverenigingen! Natuurlijk stem ik voor een SteunJeClub.nl-Minister Verenigingszaken (suggesties welkom!).

Tenslotte: ik stem tegen €go’s die als emelten onze Europese en lokale speelvelden aantasten: https://steunjeclub.wordpress.com/egos-euros-emelten/ en als het niet anders kan  https://steunjeclub.wordpress.com/i-p-v-gele-kaart/ !

Geert Jan Bittink – Diepenheim – voorzitter/initiatiefnemer stichting SteunJeClub.nl

Over Geert Jan Bittink

Adviseur 'communicatie & sponsoring', initiatiefnemer SteunJeClub.nl, 10-tallen jaren ervaring als bestuurder/vrijwilliger in verenigingsleven, fan van de wielersport, volleybal, handbal, voetbal, als sinds 1967 supporter van 'mijn'FCTwente (beschreven in 'mijnFCTwente1)'). Betrokken bij Kunstwerk Diepenheim, schrijver van artikelen 'sportbeschouwd', meer informatie via linkedin en website Bittink.nl. Ambities: 1. ontwikkeling tal van nieuwe activiteiten vanuit de stichting SteunJeClub.nl 2. realisatie van een fiscale vrijstelling verzilvering verlofdagen ten bate van verenigingsleven
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie